Publicerat: / Allmänt

Vårt program

Tredje veckan med gubben i Åbo är påbörjad.
Sitter och funderar vad vi tjejer ska göra den här veckan.
Ikväll blir det nog en snabbis till loppis i yttermark. Eftersom Milaya måste följa med så blir det nog bara en snabbtitt.
Hoppas iaf hitta några fynd :)
Sen skall drt väl bli varmare väder så några strandlivsdagar ska vi också hinna med.
Eftersom jag jobade hela helgen så hann jag inte rida alls, hästarna blev dock motionerade av andra snälla människor iaf så dem gick det ingen nöd på.
Men om jag bara får en barnvakt aå ska jag försöka hinna med nån ridtur också under veckan.
Hovslagaren har vi haft besök av redan idag så nu har hästarna fått pedikyr :)

En tur till vasa skulle kunna vara ett dagsprojekt den här veckan.
Åtminstone kommer vi få veckan att gå, det är jag säker på :)

Sen är det bara en helg till med jobb, sen en arbetsvecka och DÅ får vi åka på vår weekendsemester till Kalajoki, yes!
Ser mest framemot att få umgås nästan tre hela dagar med kärleken utan avbrott av jobb och renovering. Milaya kommer antagligen att bo i vattnet hela semestern :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...