Publicerat: / Allmänt

Stora tjocka släkten

En alldeles fantastisk upplevelse fick jag och Milaya idag.
På väg hem från playdaten ringer min mamma och berättar att svensk släkt anländer till mormor och morfar om en halvtimme.
Denna gång min mormors syster, systerson och hans dotter, min småkusin Liv.
Måste erkänna att denna småkusin Liv hade jag glömt existerade.
Vet att vi träffats någon gång i väldigt unga år men det var då det.
Så det blev minsann en glad överaskning att få träffa dem, i mitt fall då speciellt Liv som är bara några år yngre än jag.
Vi ska definitivt hålla kontakten framöver!
Och Milaya fick en ny lekkompis, så det kan hända att hon var lyckligast av alla :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...