Publicerat: / Allmänt

Sammanfattning

Här står det totalt stilla på bloggfronten.
Dels har jag inte tagit mig tid, dels har det inte funnits energi. Idétorka på det så blir det väl helt enkelt bloggtorka då... :)

Dagarna går som för alla andra. Fullt upp men egentligen händer ju ingenting!

Vi äter, sover och leker, däremellan försöker jag göra något vettigt också.
Vi är flera gånger i veckan till stranden där Milaya leker av sig både i sanden och i vattnet. Vår lilla badanka!

Rider gör jag så ofta jag kan. Nu är Juan ut på resande fot i jobbets tecken så då kan jag inte rida alls tyvärr. Men just nu är några tjejer ute och motionerar hästarna så tur för dem att dom får motion fastän jag sitter inne med fröken.



Härligt med långa kvällsturer på hästryggen!

Teatern är snart över.
Imorgon är sista föreställningen och då är det sista någonsin av denna pjäs.
Kanske om 20 år igen :)

Tomatkarnevalen kom och for i all hast.
Jag passade på att ta paus från mammalivet och var festprisse båda kvällarna. Fredagen var det ett planerat kalasande då mommo var barnvakt men lördagen blev det oväntat så att jag hamnade i tältet igen. En riktigt kul helg och det dröjer tack och lov minst ett år tills nästa gång! :)

Milaya blir snart 14 månader och det händer mycket varje dag. Jag brukar säga att det är full fart, det är det verkligen. Ibland blir jag riktigt trött av alla hennes påhitt.
Det kan gälla att ge hela lunchen åt hunden under bordet, eller att dricka ur toaletten, springa emot byråar eller ja, nästan vad som helst :) Det gäller att vara på alerten.

Renoveringen fortskrider, allt börjar vara rivet, nu gäller det bara att göra det snyggt också.
Mina dagar ägnas mycket åt att leta på nätet, springa i affärer osv för att hitta vad vi vill ha, till ett bra pris också såklart.
Bilder börjar komma när det börjar synas framsteg :)





Idag en stund på stranden. Självklart slutade det med att Milayas kläder var genomblöta men det hade jag räknat med så torra kläder fanns :)



En aktiv och oftast glad unge!



Ungefär såhär ser det ut i huset nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...