Publicerat: / Allmänt

Här ska det springas

Detta löpband har jag beställt idag, från Hobby Hall.
Hoppas det är så bra som det verkade efter beskrivningen... och priset.
Jag har jättelänge, flera år, velat ha ett löpband eftersom jag hatar att motionera utomhus när det är dåligt väder, mest pga att min kropp säger emot. Nuförtiden finns det också andra orsaker till att det skulle vara lättare inomhus ;) Får hoppas hon låter mig trampa på lite varje dag iaf... Önskan är att komma tillbaka till formen jag hade innan graviditeten men det känns som om det målet är långt borta ännu. Tror det måste mockas hästdynga för att komma i den formen ;)
 


Postat av: Anna

oj vilken lyx..ett sånt har jag också önskat mig ;) nu får du ta ett pass medans du håller koll på fröken. perfekt!! =)

2013-01-17 @ 19:44:21
http://www.mincircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...