Publicerat: / Allmänt

Från botten till toppen

Dom senaste veckorna har verkligen gått från botten till toppen.
Har haft en kort period av botten när vi sov dåligt, Milaya var sjuk (hade 38.6 graders feber) och jag var allmänt down.
Sen en vecka av normalt flöde och nu en bättre vecka med glatt barn, som bara vaknat 2 ggr inatt!! och vi har även tagit beslutet att jag ska ta hem hästarna igen! =)
Åtminstone ska det prövas på hur det kommer att funka med hästarna. Stefán som annars har hand om dem (sveipur o byr) ska till Island på jobb och Juan kommer att ha pappaledigt. Så då passar det ju utmärkt att testa om det kommer att funka.
 
Annars flyter allt på i samma takt som vanligt. I helgen hade vi barnvakt, Milayas mommo ställde upp och vi fick vara ute och umgås med vänner.
I helgen som kommer är det revyårets sista helg och där ska jag iaf infinna mig lördag för den sista sminkningen av revyspexarna.
 
Löpbandet står nuförtiden i vårt vardagsrum ( i brist på annat utrymme) och används mer eller mindre dagligen.
Riktigt nöjd med mitt inköp =)
 
Vi har hunnit flytta in vår säng i vardagsrummet, fixa "eget" rum till Milaya och vi har även hunnit inse att det inte funkade så nu är allt tillbaka på sin ursprungliga plats och vi sover igen mycket bättre. Milaya sov ju bra ensam i rummet de första nätterna men det blev snabbt ohållbart att springa in till henne minst en gång i timmen nattetid.
 
Men slutsatsen är iaf att det kommer att bli en underbar vår med en växande underbar liten unge och två hästar på gården som kräver min fysiska uppmärksamhet =)


Postat av: J.

När skall ni ta hem hästarna? :)

Svar: Inte denna helg men därpå följande hade jag tänkt :)
Patricia

2013-02-06 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...