Publicerat: / Allmänt

En tuppis

Nu tänker jag ta en tupplur, fröken slutade just prata på i sovrummet så det betyder hon hittat sömnen. Då får jag också vila lite efter ännu en lång natt. Maxtid med fortlöpande sömn var 2 timmar, men mönstret var 45 min. åt gången. Även om varje väckning bara handlar om ett par minuter så är det så frustrerande att vakna 10-12 ggr på 8 timmar. Jag HOPPAS att det svänger snart igen...


Postat av: Alexandra

Håller tummarna att det svänger snart, inte lätt det där. Fydå!

Svar: Det går faktiskt ändå bättre än vad man skulle trott om någon sagt att det skulle vara såhär :)
Patricia

2013-02-09 @ 18:18:30
http://alexandrablomqvist.com
Postat av: Tric

Jag väit prescis hur e känns! Såde har vi a än å jag bara väntar tills han dajin kommer tå e sviengär. Men den som väntar på något gott...

Svar: Ska e konn va e släktfäil? :) iaf väjt vi att e gar, så it nar kan påstå motsatsen :) skönt ti viet att vi it je ömsand, även om ja önskar er bättre sömn!
Patricia

2013-02-10 @ 21:09:16
http://trickalis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...