Publicerat: / Allmänt

Börknäsgården vaknar till liv

Nu har hästarna hittat hem igen!
 
Det känns mer än rätt att dom är hemma på gården igen, hoppas bara att jag får allt att funka praktiskt nu utan att endera parter måste lida på något sätt. Hästarna förtjänar omsorg och motion samtidigt som jag måste acceptera ifall Milaya inte är på humör att vara stallsflicka riktigt än ;) En dag i taget så hittar vi säkert en rutin som funkar. Om inte annat får jag gå ut och rida den här tiden på kvällen när hon gått och lagt sig för natten och pappa Juan har  slagit sig till ro i soffan. Även om jag önskar att det  skulle funka så är det ju inte möjligt att tvinga honom ur jobbet för att jag vill hålla på i stallet... :)
Men nu ska det inte funderas på praktiska bekymmer utan nu skall jag njuta av det faktum att jag snart får gå ut och konka vatten inför natten och ge dem kvällshö. Pussa på dom lite kommer som en bonus ;) 
Tänk att en massa extra arbete kan kännas så givande och spännande, haha!
 
    



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...