Publicerat: / Allmänt

1a jobbdagen

Ikväll var det back to buisness och kvällsjobb på avdelningen för jag hållit till senaste 5? åren. Riktigt roligt att få komma tillbaka till jobbet och kändes lite ovant första timmarna. Men innan jag for hem nu för en o en halv timme sen, så kändes det nästan som om jag aldrig lämnat stället. Och då är det ändå 10månader sen sist. Typiskt, skulle nästan kunna vara hemma ett år nu igen ;) Nej men faktiskt riktigt givande men nu är denna gumman trött, speciellt i fötterna.
Imorgon är det sista officiella mammalediga dagen, sen är det fattigdomen som följer med vårdbidraget... :)

Imorgon skall elstängslet spännas och min pappa ska ta bort den överflödiga snön i hagen och sen på söndag hade jag planerat hämta hem mina pärlor. Lycklig jag!

Ni som läser och har småbarn vet skillnaden på lycklig jag och lycklig mamma :)

Nu natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...