Publicerat: / Allmänt

Nyårsafton

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

Då har vi kommit ända fram till sista dagen på 2013.
Åren börjar verkligen gå snabbare med åren.. som ens föräldrar alltid sa när man var yngre. Som vanligt trodde man de pratade strunt men de hade ju oftast rätt! Så även vad gäller det här...
Förväntningarna från min sida när det kommer till 2014 är rätt höga. Så vi får hoppas att året som kommer ptminstone bjuder på några godbitar.
Lite tillbakablickar från 2013 kan jag bjuda på en annan dag.

Nu har jag en lax i ugnen tillsammans med potatisgratäng.
Milaya somnade nyss i sin säng och sambon renoverar.

Ikväll ska vi fira hos min bror med middag tillsammans med goda vänner.
För oss med lilla damen blir nog kvällen kort och vi firar tolvslaget hemma i soffan. Mysigt så också!
(Nyårsafton är lite överskattad...)

GOTT NYTT ÅR!!! på er alla och avge inte en massa löften ni inte kan hålla :)

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...