Publicerat: / Allmänt

Julstäda vad är det

Här blir det ingen julstädning, inte mycket pynt och överhuvudtaget inget speciellt i hemmet förutom stjärnan och ljusstaken.

Idag hade jag faktiskt tänkt julstäda lite men har blivit jätteförkyld så tror jag struntar i det. Kanske tar jag fram dammsugaren på eftermiddagen, kanske inte.

Julen ska ju ändå handla om familjen och flera familjesammankomster kommer det ju att bli. Mormor och morfar ska vi också besöka någon av dagarna som kommer nu.
Gravid, snorig, med en snorig liten tjej och en renoverande sambo räcker det gott och väl att sätta energin på människor och inte dammsugare...
Så då har jag bestämt att i år får jag, utan dåligt samvete, strunta i julstädningen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...