Publicerat: / Allmänt

Helgpussel

Fredagskvällen och lördagseftermiddagen pusslade jag och min kära sambo ihop stenarna på muren. 7 aktiva arbetstimmar senare är baksidan av muren klar. Bara framsidan där jötullspisen står kvar nu.
Mycket pusslande men nöjda är vi!








Idag håller Juan på med kaklet i köket, hoppas det börjar se så bra ut som det ser ut i mitt huvud :)

Vi gjorde häromdagrn en helomvändning vad gäller tapeten i hallen. Hade tänkt fortsätta med samma tapet som vi har satt upp i stora rummet men kom på att vi vill ha en grå/vit randig tapet med "oskarpa" linjer.
Nu är den tapeten beställd och tror det blir riktigt bra att byta tapet och få lite annan look i hallen.

Min optimism om att få fira jul i vårt nya hem börjar sakta svalna men än försöner jag hålla modet upp.
Men hela nästa helg jobbar jag så då är ju Juan ingen arbetskarl utan "bara" pappa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...