Publicerat: / Allmänt

Här var det livat i...

...magen!
Den19:e veckan är påbörjad och det bärjar kännas mer och mer "buffar" i magen.
Samtidigt börjar mer och mer aktiviteter bli tunga. Och då har jag som sagt inte ens någon mage än nästan!
Var till lokala Halpa Halli häromdagen. Milaya var såklart med mig och vi var därinne i kanske en timme.
Hennes långa armar ville förståss plocka med sig lite av varje och frökens tålamod tog slut vid matavdelningen.
Men hon satt ju ändå i vagnen och det hela borde ju inte ha varit fysiskt påfrestande... Men jag var helt slut innan vi kom ut i bilen. Tänk då hur det kommer att bli om ett par månader?!
Jag är så glad att jag inte jobbar mer än helger i nuläget utan har möjlighet att lägga all min energi på Milaya, annars skulle ju all energi gå åt till jobb.
Imorgon är det förresten jobbdag.Men för att komma tillbaka till ämnet så måste nämnas att det är riktigt mysigt att känna "buffarna" i magen. Då vet man ju att allt förhoppningsvis är som det ska därinne :)
Nu ska vi njuta av lördagen, med lite städning bland annat på schemat. By the way... Var är snön??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...