Publicerat: / Allmänt

En torsdag före jul

Idag försöker jag plocka och städa upp lite i knutar där jag annars inte kanske rensar så ofta... T.ex. fick jag äntligen undanstoppade och tvättade sommar/höst ytterkläder... Lite slow ibland ;)
Strax ska fröken Milaya ta sin tupplur och då tänkte jag passa på att hjälpa tomten.
Imorgon ska jag, Sara och våra jämnåriga döttrar ta en tur till Vasa för den absolut sista julklapps shoppingen.
Sen gäller det att börja tänka på allt som ska inhandlas i matväg ännu inför julens alla middagar.
Vår numera "storfamilj" ska ha middag hos min bror på måndag kväll och jag står för själva matlagandet.
Vi blir väl 11 stycken med allas respektive och våra barn.Första gången alla träffas på en gång så det ska ju bli intressant!
Julafton är det "kärnfamiljen" som umgås tills alla åker vart de vill sen senare på kvällen.
Nu blir det julklappsinslagning på dagordningen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...