Publicerat: / Allmänt

Att alltid vara sen...

Julklappar, suck!

Har flera kvar att handla... Hade tänkt beställa några tavlor från ifolor. Men det har jag inte gjort än, så undrar om de ens hinner komma till jul... Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten?!
Milayas klappar är inhandlade för länge sen, men andra i familjen saknar fortfarande sina julklappar. Och så svårt att veta vad man ska köpa!
Skulle egentligen vilja sluta med julklappar till vuxna, men själv vill jag ju väldigt gärna öppna ett paket eller två :)

Däremot har jag inte paketerat en enda av de julklappar jag köpt ännu. Kanske börjar vara dags...?!


Postat av: Anki

Håhå jaja... Här är det likadant. Massor med klappar som inte är köpta ännu. Och dagarna bara går...

2013-12-12 @ 12:27:50
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...