Publicerat: / Allmänt

I huset...

... Är sambon just nu och jobbar för fullt. En av mina morbröder är här också för andra dagen i rad och fixar med vvs. Min pappa är också hemma och ger dem en hjälpande hand med lite allt möjligt.
Jag ligger på soffan just nu men agerar kaffekock åt gubbarna.

Det händer massor i huset nu. Fast med mina "förstår mig inte alls"-ögon så ser det mest bara ut som ett kaos som aldrig kommer att bli färdigt!

Vi har inte satt något datum på när vi ska vara inflyttade men vi har iaf bestämt att julen ska firas i huset. Förhoppningsvis flyttar vi in tidigare än så.

Några bilder på kaoset som det såg ut igår kväll.


Nya badrumsdörren kommer att hamna i detta hål som öppnades upp med motorsåg igår.


Badrummet, ni ser väl bubbelbadet och marmorkaklet ;)


Köket där golvet just nu är ett projekt.



Ja, som sagt... Det är mycket på gång andra sidan väggen! :)






Postat av: Greta

Tänkt ja sku få si älsklings vvs-arin på bild ; )
Var no bra tenn småningen om! Ska snart ta tag i sista rume däropp ja,ho ho ; )

Svar: Ja isa itt lägg hande gubb dänn på bild na ifall an sku misstyck :) Men tack så mycket att du avvara an mitt i semestrin å lördain dessutom :D
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...