Publicerat: /

Nya livet Saldo

Tänkte ge er (och mig själv) en update över hur nya livet går. Svaret är, riktigt bra! Kommit in i rytmen och har inget större sug för frestelser. Bara för några saker som jag verkligen gillar och inte för "vad som helst". T.ex. är vårrullar, fuskade och köpte några häromdagen. Och igår åt jag några chokladägg då Juans föräldrar så snällt lagat ägg skattjakten i en låda till oss :) I resultatväg så händer det mer än vad jag själv trodde var möjligt så snabbt! På FYRA veckor : 5kg, 8cm i midjan, 4cm runt höfterna & 2,5cm runt låren. Annat har jag inte mätt men det säger ändå mycket. Märks självklart att mina gamla kläder börjar sitta som dom ska igen :) OCH berättas bör, ingen värk någonstans i kroppen och mycket piggare är jag också! Så klapp på axeln till mig själv, det här går ju alldeles utmärkt!! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...