Publicerat: / Allmänt

En riktigt bra dag!

Idag har Milaya för första gången varit ute i sina nya kurabyxor och gummistövlar. Så att hon skall kunna gå o leka lite också och inte bara sitta i vagnen. Fröken vill ju nämligen gärna gå själv...
 
Självklart får jag lov att hålla i, för någon balans med gummistövlar på har hon inte, inte heller när det är ojämt underlag. Men, man måste ju börja nånstans =)
 
Snöbollar har vi smakat på och snö har vi grävt lite i, så en rktigt bra första "ute på egna ben"-dag har vi haft!
 
 
Liten och lite otymplig med alla kläder på, inte så lätt att gå i gummistövlar heller. Men övning ger färdighet =)
 
Sen, när vi kom in igen och åt mellanmål så kom det ett paket från Holland, Milaya visste genast att det stod hennes namn på det!
 
 
Tjuvkikade lite på innehållet, det ser ut som påskharen kommit ändå från Holland i år, därav lite försenad. Innehållet ser ut att passa både stora och små =) Men ska vänta med att öppna ordentligt tills pappa Juan kommer hem!
 
Dessutom fick jag ett rätt bra foto av när Milaya pussar mig imorse. Kärlek!!
 
 
Lyckas dagen precis som jag vill så ska jag också ha ork kvar att rida när Milaya gått och lagt sig.
En riktigt bra dag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...