Publicerat: / Allmänt

Ont i svansen

Har fortfarande problem med foglossning. Suck! Idag tog jag och M en lite längre promenad på lite mer än en timme. Nu gör det ont i "svansen", alltså svanskotorna typ... Att springa/jogga är totalt omöjligt, prövade i springa 20 meter undan regnet en dag för ett tag sen och fick ropa högt varje gång jag satte mig ner ett par dagar efter det. Jag hoppas verkligen det ger med sig snart... Men om jag rider får jag inga besvär alls, vilket är lite konstigt. Det är väl bara att finna sig i det hela... Någon med erfarenhet som kan trösta mig att det försvinner?!


Postat av: Anki

Det där känner jag igen... Här är det ett år sen förlossning och jag känner fortfarande av foglossningen. Kan inte jogga/springa och ibland är det sjukt bara av en längre promenad. Dock sitter mitt mest i blygdbenet, men inte kul det heller! Men jag tror och hoppas att det försvinner så småningom... :)

Svar: Jag har också känt av det där, men mera i början. Nu är det bara svansen som kan hålla mig vaken... Suck! Hade du besvär efter de andra graviditeterna också? Jag menar om det har försvunnit däremellan eller om du vet att det blivit sämre för varje graviditet?
Patricia

2012-09-13 @ 08:57:38
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...