Publicerat: / Allmänt

Måndag

Ny vecka med nya möjligheter.
Inatt sov vi alla tre gott med bara en väckning kl 05.30, sen sov vi vidare till typ 08.30. Ja, förutom pappa i huset som fick åka iväg på jobb =)
Idag är det "kom i form efter förlossingen"-jomppa på hvc. Förra veckan hade vi pilatesinspirerad träning, vilket jag aldrig trodde att man kunde få träningsvärk utav... Men det fick jag, under armarna och mot bröstkorgen, av alla ställen! =)
Sen tänkte jag börja på Zumba i simhallen på onsdagar kl 20 med start nästa vecka.
Någon som vill göra mig sällskap? =)
(Inte kul att gå ensam även om man tränar i en stor grupp...)
 
Midjemåttet minskar sakta men säkert, vågen har jag inte ens ställt mig på. LCHF verkar göra någonting iaf, men det bästa är att jag inte behöver känna mig som en uppblåst ballong. Och då har jag ändå fuskat en del... ;)
 
Note to myself: Behöver nya träningsskor/inneskor!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...