Publicerat: / Allmänt

Kalasdags

 
Detta har varit världens mest effektiva dag.
Juan for tidigt till jobbet, Milaya och jag steg upp 7.30 när hon vaknade för sitt morgonmål.
Jag fixade ägg och bacon till mig själv, dock måste jag säga att det nästan var svårt att svälja, jag som är van med en jättelätt frukost!
Sen for M. och jag till Halpa Halli för att köpa födelsedagspresent, samt lite annat smått och gott.
Väl hemma har jag dammsugit, tvättat, gnidit köket och bänkarna lite mer än vanligt och nu tar lilla M. sin tupplur och jag ska hoppa i duschen.
OCH klockan är INTE ENS 12!!
Ibland visar man sin bättre sida =)
 
Hur som helst, idag är det Milayas första barnkalas. Lilla Jeffery fyller ett år. Han hör till en av holländarfamiljerna här. Så, nu hoppa i duschen om detta ska bli till något!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...