Publicerat: / Allmänt

Glad men deprimerad

Blev idag hastigt och lustigt medbjuden till Vasa på snabbshopping. Minimani och jysk. Så milaya och jag hakade på :) Malin shoppade stora paket på jysk och jag en resesäng till Milaya. På Minimani blev det lite småsaker till dopet som börjar vara nära! Med andra ord en dag som gjorde mig på riktigt bra humör :) men nu, när man tittar ut genom fönstret så blir man ju däremot deprimerad. Jag föddes i fel världsdel, tror jag... Brukar läsa en blogg, www.denize.se, som tog sina barn och flyttade till Costa Rica, Spanien. Skulle inte Juan ha haft sitt företag här så skulle jag sett till att vi gjorde nåt liknande! Iaf känns det så dagar som denna. ;) Mörker, blåst och regn, suck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...