Publicerat: / Allmänt

Fredag

Med hösten kommer regnet och det råa vädret, med det kommer värken... Suck!
Kroppen protesterar redan och det är början på september, det blir en lååång vinter!
Hösten är min favorit, när man får se alla vackra färger och det doftar så friskt och gott. Även om jag som så många andra inte tycker om när tröskorna är ivägen överallt så är det endå dom som symboliserar denna härliga korta tid... Men det vill säga de dagar när vädret är fint, inte idag!!!
 
Har inte hänt mycket här, igår kom Juan hem tidigt (kl16) så vi fick spendera kvällen tillsammans med några extra timmar. Idag har vi hälsat på Linda och lilla Minea. Och sovit länge.... =)
Bra period detta :) Milaya sover oftast hela nätterna plus att hon är nöjd med att ha sovmorgon till kring kl 11. Jag uttnyttjar detta till fullo ;) Eftersom hon ändå somnar hur bra som helst kl 20 på kvällen. Men jag vet mycket väl att det är allt för bra för att vara sant, så det svänger säkert snart!
Plus att dagarna blir lite skumma när man aktiverar sig själv sådär sent, men då och då är det skönt att vara (extra) lat!
 
Ikväll är det Slättens mystik i centrum, skulle ha varit kul att gå runt där en stund men i detta väder får de vara mystiska utan oss...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...