Publicerat: / Allmänt

Bra planering, Dåligt resultat

När jag tillsammans med M. och Malin var till Vasa i fredags hittade jag ett par sängbord/nattduksbord eller vad man nu skulle vilja ha dem till. Exakt såna som vi velat ha men inte hittat förut. Men eftersom jag har en sambo som också vill vara med och välja så lämnade jag dom kvar med en bild tagen i telefonen. Bild har jag satt ut på instagram. Dessutom var dom rätt dyra... Nåja, väl hemma bestämde vi i fredags att dom vill vi ha, så vi skulle med glatt humör och jag med en lycklig min, hämta dem idag. Det var bara fet att fläcken dom stått på i affären, var tom!!! Frågade en expidit, och dom får in mera av dom, imorgon!! Suck! Och innan Juan nästa gång kan följa med och hämta dom så är dom antagligen slut igen... Jag tänkte faktiskt bli på dåligt humör igen, men dagen var så vacker och vi fick ju en utflykt och gjorde en hel del inköp till Milaya. Så, resultatet av shoppingen blev inte som det var tänkt men men... Man kan ju inte alltid få som man vill... Men det harmar mig fortfarande!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...