Publicerat: / Allmänt

Vad hände år 2007?

 
Då var vi framme vid 2007 i min tillbakablick-serie.
 
Minns själv inte mycket specifika händelser från detta år som vore extra viktigt att lyfta fram...
Förutom att min brorson föddes detta år!
 
 
Här liknar E och Miss M varandra rätt mycket!
 
Detta år var också, som många andra år, revysäsongen en viktig period för mig. Det är väl 10 år nu som jag hållit på med revy och teater.
 
Här från en fest som UF-gänget hade med 80-tals tema!
 
 
2007 skaffade jag även getter. Fick dem från mitt gamla stall där jag hyrde in min häst som jag hade då jag var 11-16 år.
 
Den svarta hette Pippi och henne tog jag hand om när hon var en liten killing då jag var kanske 13 år...
 
Lilla My och Mira,
 
Mira, Pippi och Pricken.
 
Såhär såg jag tydligen ut  2007.
 
Om jag minns rätt så var detta första året som trubaduren Alexandra Jardwall besökte Cafe J&P, där hon sedan dess varit många gånger!
 
Pilot?
 
Pilot nr 2?
 
Får inte glömma bort att nämna teater sommaren! Och det är verkligen så, är man med i sommarteatern så är det den som sätter prägel på hela sommaren, tar mycket tod och energi men är otroligt roligt och givande!
 
 
Det var 2007!


Postat av: malin

And the year we started to hang out,epic!:)

Svar: Ja he je så sant he! =)
Patricia

2012-10-15 @ 15:13:58
http://malintikkala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...