Publicerat: / Allmänt

Vad hände 2008?

Det är ett tag sedan nu som jag visade bilder från 2007. Nu ska vi se vad jag hittar i arkivet av bilder som jag kan berätta och visa om 2008!
 
Revyn 2008 hette "B" och var en av dom roligare revyerna vi har haft tycker jag.
 
 
 
Detta året var jag inne på att skaffa alpackor och var och tittade på en alpacka gård i Sverige när jag ändå var i närheten, för att få lite inspiration. Dom är ju bara såååå söta!!
 
 
 
 
 
 
Sen blev det en resa till Prag med UF-gänget på våren. En riktigt skojig vecka och jag skulle gärna besöka Prag igen! Som stad är det en av dom vackraste jag sett. Amsterdam kommer på delad första plats!
 
Min brorson, lika gullig då som nu!
 
Jag hade (eller min katt) kattungar! Fyra härliga hårbollar, alla fick ett nytt hem.
 
Denna våren fick jag killingar, egentligen 3 stycken, den tredje var jag tvungen att leka barnmorska till och förlösa, tyvärr var hon inte skapt så som hon borde varit utan hade en ryggrad som var S-formad, så vi var tvungna att ta bort henne. Antagligen haft det för trångt i livmodern eftersom dom var två. Tvillingen Elsa, den vita killingen, blev flaskbarn och den goaste varelse som någonsin funnits. Hon var med lite överallt, till dagiset där jag då jobbade, på sportlovsjippon och dylika ställen. Tyvärr lämnade hon som dvärgmodell, säkert inte heller mått så bra i livmodern... Så hon dog ett år gammal =(
Min lilla ängel....
 
Nyfödda Elsa och Ellen! =)
(Ellen bor idag i Övermark på en gård med massa djur)
 
Senare på hösten 2008 var det Johannesgala, som jag inte tror att jag varit på sen dess!
 
 


Postat av: Elin

Vann finns Pippi elå vart flytta hon?

Svar: Pippi flytta me Ellen ti övermark men vid 12 års ålder gav hon upp. Tror att hon fick cancer... :(
Patricia

2012-10-31 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...