Publicerat: / Allmänt

Sömnkontot

Vår sömn har blivit bättre. Tror mig ha hittat orsaken till den oroliga sömnen... Tänk att det kan vara så enkelt! Milaya fick nämligen tjockare täcke ett par nätter för den dåliga sömnen började. Med andra ord, hon sov bra med täcket två nätter, därav kopplade jag inte ihop täcket och dålig sömn. Men nu har hon fått sova med den tunna bomullsfilten igen ett par nätter och vips så sover hon rätt bra igen! Damen har inte varit kall en enda gång i sitt liv ännu så jag antar att täcket helt enkelt är för varmt! Så nu tredje natten med filten igen och sover hon bra inatt också så bestämmer jag att min teori är ett faktum :) så med detta konstaterande tar jag natt! Tjingeling


Postat av: Alexandra

Vi använder bara en fleecefilt, ibland dubbelt. Men vi måste sätta på den först då Wilma somnat för hon sparkar av sig den. Ibland gör hon det också i sömnen :)

2012-10-03 @ 08:06:10
http://alexandrablomqvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...