Publicerat: / Allmänt

Rastlös

Vill helst inte göra någonting alls pga korsryggen, samtidigt börjar jag bli riktigt rastlös och skulle behöva hitta på något. Milaya och jag har hållit oss inomhus i tre dagar nu, vilket är allt för länge! Tror det blir ett besök till HH, handla måste man ju ändå... Bara att vänta tills lillfröken vaknar.


Postat av: Greta

Samma här med ryggen, så jag förstår dig!
Dessutom tänkt vi komma igång med resten av renoveringen dessa dagar.Inte så lyckat för mig nu....
I morse for en påse lingon ur frysen all världens väg på golvet, blev att krypa på knäna för att få det städat, då det inte går att böja sig på "normalt" vis. Typiskt!!
Hoppas du kryar till dig snart och kan busa med Milaya som vanligt : )

Svar: Ja, allmänt jobbi!!gt att gå som en uppstoppad anka! :) Hoppas du oxå kryar på dig, väntar att få se vad ni mer fixar hemma =)
Patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...