Publicerat: / Allmänt

Må Bättre-behandlingar

Vill bara passa på att tipsa er om min mammas behandlingsklinik!
(Facebooksida på kommande)
 
Må Bättre-behandlingar
erbjuder många olika alternativa behandlingar.
 
Taktil stimulering
Hot stones massage
Akupunktur 2000
NADA-öronakupunktur
Indisk huvudmassage
Energimassage
Reiki-healing
 
Hon har sin mottagning i KK-möbel huset i centrum av Närpes.
 
 
Eftersom jag läst flera bloggar på sistone med mammor och sjuka ryggar, bland annat, så kan jag berätta att hon hjälpt mig och min rygg många gånger. Senast idag botade hon min huvudvärk jag hade p.g.a. nacken.
Men hennes behandlingar kan hjälpa mot många olika symptom.
Hon har flexibla arbetstider så det är lätt att komma överens om dag och tid.
 
Vill ni veta mera om behandlingarna så kontakta min mor!
 
Och vill ni ha hjälp med att få hennes kontaktuppgifter så hör av er till mig.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...