Publicerat: / Allmänt

Fråga på!

Tänkte att eftersom jag nu mest sitter i gungstolen (när jag inte pysslar med Milaya) då soffan är för mjuk för ryggen (kan inte sluta klaga på den), att jag som så många andra bloggare kan ha frågestund.
Mest för att jag själv vill ha något att göra =)

Så snälla ni, passa på att fråga vad som helst så svarar jag så gott jag kan.
 
Ge också gärna förslag på vad ni vill läsa mer om!
 
 


Postat av: Alexandra

Hur många barn skulle du/ni vilja ha?
Vad har du för framtidsdrömmar?
:)

2012-10-10 @ 13:29:54
http://alexandrablomqvist.com
Postat av: TricKalis

Noår tänkt du buri arbet igen? Å med vad i såna fall? Trivs ni så bra tier ni bor nu så ni kommer att lömen där elå vad ha ni tänkt i framtiden?

Å ja hur mang barn vill ni ha? )

2012-10-10 @ 14:11:28
http://trickalis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja undrar om Juan talar Svensk?
Å ska Milaya lär se Holländsk så on kan tal me Farmor å Farfar ? :)

2012-10-10 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...