Publicerat: / Allmänt

Första snön i oktober

 
Första snön föll igår. Nu ligger ett vitt täcke ovanpå marken. På ett sätt är det vackert och mysigt, på ett annat är det lite deprimerande att vintern börjar redan i oktober. Men detta kan ju försvinna snabbt och sen kan det hända att vi inte ser mer snö i år!
Igår skrevs inget inlägg, blev en tur till Vasa igen, hade S o. lilla E. med ut på äventyr och det blev en riktigt trevlig dag. Lite jobbigt/smått komiskt att behöva stuva in flera vagnar och flera ungar i vår lilla mazdafarmare, det gick, men vi satt packade som sillar alla fyra =)
Säkert sådant som man minns!
 
Jag var på G att köpa en matstol till Milaya på BabyStyle, men då fanns den inte i lager, så jag måste beställa den. Dom har rea nu, så jag borde passa på.
Har förresten fått hem Haléns katalogen, så mååånga vackra klänningar och fina blusar/tunikor, men när ska jag hinna använda dem, sitter ju mest hemma =)
 
Ikväll är det X-factor!!
Och snart lunch med tjejerna på J&P at Logen. =)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...