Publicerat: / Allmänt

Träningsglädje

Efter en timmes promenad idag fick det vara nog med motion (hann inte mer). Hade trots allt ca. 10 kg på ryggen och gick i skogen offroad för det mesta.Men jag känner nu att kroppen och träningssuget äntligen är tillbaka på allvar efter graviditeten. Det tog nästan 6 månader. Kändes som om "jag" aldrig skulle komma tillbaka :) Lite nya träningskläder ska klickas hem, får se när jag kommer mig för att göra det. Funderade att börja gå på SBT träningen på gymmet (mage, rumpa, lår) om jag får tidtabellen att gå ihop. Någon som redan går eller som vill följa med?
Stepbody skulle också passa mig rätt bra. Bara jag skulle få det att gå ihop med tiderna.
Nåja, promenader med 10 kg på ryggen är knappast heller så dåligt. Och så har jag ju zumban på dvd.
 
Jag önskar bara att jag skulle ha möjlighet att ha hästarna hemma, då skulle all motion komma av sig själv, utan att det ens känns som träning. Bara fantastiskt roligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...