Publicerat: / Allmänt

Synd om

Suck! Idag är en sådan dag då tålamodet sätts på prov. Milaya hade sin tredje dåliga dag på raken. Tandproblem igen?! Den där tanden som jag skrev om för flera månader sedan,den som syntes under tandköttet, är fortfarande inte uppe och lyser vit i hennes lilla mun. Nej, den syns fortfarande som ett lite ljusare sträck i tandköttet. Gissar det är vad som är jobbigt eftersom lilla fröken STÄNDIGT ska ha något i munnen. Så visst. Det är Milaya det är synd om. Hon är vaken och ledsen minst varannan timme på natten, sover knappt under dagen och är förståss då också trött och gnällig hela dagarna. Vill inte lämnas ensam, vill inte sitta i famnen, vill inte mysa och inte leka heller. Men ikväll var hon faktiskt lycklig en stund på lekmattan. Och visst, hon är glad mellan varven, men för mig känns det som om att hon inte gjort annat än varit missnöjd. Sömnbristen som talar igen antar jag... Och det är henne det är synd om, men det är faktiskt lite synd om mig också... :) Fröken fick en supp ikväll så hoppas på en bättre natt! Nu ska jag ladda batterierna så att jag orkar vara den glada och pigga mamman imorgon ifall att Milaya inte är den glada och pigga dottern :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...