Publicerat: / Allmänt

Infall att börja sy

Fick förresten ett infall igår.
Började mitt i allt kl 1 på natten söka mönster på mössor.
Tänkte att eftersom så många andra kan så kan säkert jag också :)
Så imorgon skall jag se var mor har sin symaskin och leta tyger, för nu ska det sys mössor!
Är riktigt på gång, bäst att göra det genast innan motivationen flyger sin kos igen.
Det är kul att prova på nya saker, men brukar vara väldigt lätt att sluta med dem också =)
Positivt tänkande, jag har en idé på eget mönster, får se om jag kommer så långt ;)
 
Juan frågade när jag berättade om mina planer....
"Should you not be like... hmmm... atleast 20 years older for that?!"
I hans ögon skulle man helt klart vara lite äldre än 26 för att börja sy klädesplagg =)
slutkommentaren på disskusionen om mössor och symaskiner blev,
"do that älskling"
Och det ska jag,
IMORGON =)
 
Uppdatering om mina framgångar kommer senare! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...