Publicerat: / Milaya -12

Bilstols havet

I Vasa igår köpte vi en ny bilstol åt Milaya. Om ungefär ett kg och några cm på längden till, så kan hon börja använda den. Jag gissar typ till jul... Vi inhandlade den iaf redan, ska ju ändå ha en, och det är sällan vi har tid att åka tillsammans till stan. 
Det blev en Britax Multi Tech 2, som många andra också verkar inhandla.
Jag har läst och läst på nätet för att hitta en bra och inte svindyr modell som känns bra för oss. Funderade ett tag på en Ferrari också. Britax verkar dock vara den som rekommenderas på marknaden, så då blev det en sån.
Huvudsaken vår lilla tjej sitter bra och säkert. Det var det stora nackskyddet som övertygade mig.
Men det finns verkligen ett helt hav fullt med bilstolsfiskar att välja emellan!
 


Postat av: Anki

Exakt den på bilden har vi. :) Den är verkligen bra och Noah gillar den också. Stöder bra överallt och barnet får en bra sittställning iden. Bra val! :)

Svar: Roligt att höra att ni gillar den!Jag tror nog att vi också kommer göra det :)
Patricia

2012-11-12 @ 08:57:31
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...