Publicerat: / Allmänt

Bara måste älska halens

 
Suttit med tabben i handen och surfat på halens sidor. Klänningar, blusar, träningskläder.... Massor jag skulle vilja ha men med en mammabudget så klickar man inte hem allt man vill ha. Klänningarna dreglar jag mest över och det är förståss dem jag behöver minst.... Men dom är så fiina!! 
 
Några av alla dessa plagg skulle jag dock vilja klicka hem, frågan är bara vilka....



Postat av: Linda

Oj honde lila kleninjen (men röd) ha ja fundra ti beställ i 2 år nu men än ha ja ju itt få a jort!

2012-11-12 @ 19:45:05
Postat av: piisa

Jaaaa, hon e ju gudomlit fin. Ja bare MÅST ha, tärt vi ska ut i dansin na Linda ;)

2012-11-12 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...