Publicerat: / Allmänt

Veckan som gått


Här går dagarna hittills riktigt smidigt.
Juan har haft möjlighet att vara hemma hela veckan och det har varit jättemysigt att kunna vara tillsammans alla tre. Ja, och Milou förståss :)
Även om den ena eller andra av oss då också fått göra lite saker på egen hand.
Vår lilla har varit lite ute och vant sig med friska luften. Vi har även haft med henne i bilen flera dagar till affären för att vänja henne vid det. Men då har förståss en av oss väntat med henne i bilen medan den andra handlat.
Jag har fått några välbehövliga korta promenader också, får väl börja öka på så småningom :)
Lite besök av vänner har det också blivit, plus besök av rdg. Lilla liten hade inte gått upp i vikt sen hemfärden så vi fick låna en våg. Men nu hade hon gått upp 50 gram sedan igår så det är ju mer än nog :) genomsnittet var runt 25 gram/dygn.
Jaa... Förutom vanliga dagliga sysslor så har vi bara haft det mysigt och lärt känna varann.
MYS =)

Kroppen går sakta men säkert tillbaka till sin forna form, men gissar man får kämpa lite med midjemåttet iaf innan man helt är sig själv igen :)

Just nu står mannen i huset och bakar, två olika holländska kakor och wienerbröd. Wienerbröden får han behålla själv, men dom smöriga goda holländska kakorna slinker snabbt ner i magen på mig också, mums! =)

Om jag inte misstar mig så är det väl eurovisionsfinalen ikväll, så då blir det att avnjuta kvällen lugnt i soffan med chärleken.

Tjingeling!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...