Publicerat: / Allmänt

Update

Har varit en trött helg.

Fredag och lördag gjorde jag i princip ingenting.
Idag har vi hjälpt min mamma med hennes dator och flyttat in Juans kontor här hemma istället för vid lagret.
Har även försökt beställa en del från Jotex via nätet men i princip allt jag/vi ville ha var slut!!

Hockey-VM har ju börjat, har följt med Finlands matcher men inte suttit klistrad vid dem. Holländare är inte så speciellt intresserade av Finlands hockeyframgångar :) Hur som helst, när det börjar bli semifinaler och så vidare, då kommer jag antagligen att sitta som klistrad vid dumburken =) OM inte en liten bebis då upptar min tid! =)

Måste förresten berätta att eftersom läkarna på mödrapoli i Vasa bestämt att jag är en vecka längre i graviditeten än vad de på Rdg har tyckt, så nu har även de på Rdg ändrat BF för den lilla. De sa att det var första gången de ändrat det i så här sent skede men att de går efter Vasas resultat... Så nu är vi tillbaka på ett ungefär till det datum jag sa från början :) Nämligen den 20 maj. Så får se då....... =)

Nu har vi alldeles nyss ätit våfflor och nu väntar filmkväll och kanske lite playstation eller Wii =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...