Publicerat: / Allmänt

Not yet

För er som undrar, inget har hänt ännu =)
v. 39+1 nu, BF på söndag. Så jag blir antagligen en av de 75% av förstföderskor som kommer att gå över 40+0. Även om jag hade bestämt att jag inte skulle vara det. Men man får tydligen inte bestämma i den här frågan! :)
Meeen, mycket kan hända innan söndag ;)





Läängtar så till sena varma sommarnätter!! Väldigt besviken på maj vädret...
Det är även exakt ett år sen jag senast var ut och reste till varmare breddgrader, då var jag till Kreta med min mor och jag bara älskar Greklandsöarna.
Just nu är det kanske inte så sjysst att gnälla om resor med liten bebis på väg men jag vill, jag vill :)
Men vi funderar på att ta lilla familjen och packa in den i bilen och köra ner till Holland i höst, och sen förhoppningsvis ett par veckor i vinter med värme någonstans. Så jag får suga lite på den karamellen när längtan blir för stor :D


Jennifer Lopez på Spotify och en som dansar i magen. Hon har bra smak! :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...