Publicerat: / Allmänt

Morsdag



Helgen har varit lugn. Konstigt nog så har jag de 3 senaste veckorna fått extra mycket förvärkar passande till helgen.  Men ingenting mera än så händer... Men man blir iaf lite handlingsförlamad och får inte riktigt mycket gjort. Igår var min största bedrift att hjälpa Juan att handla mat, förutom det låg jag bara på soffan, samt gick en kort promenad på kvällen.
Just nu försöker byggaren i huset att göra om vårt Ikea skötbord lite så att det skulle passa bättre i vårt badrum, för även om badrummet är relativt stort så är det lite trångt med en stor byrå/skötbordsgrej :)
Men det hela grundar sig nog i att mannen i fråga behövde något att göra :p

Senare idag blir det morsdagsmiddag hos oss med familjen. Tyvärr så hann jag ju inte bli mamma innan morsdagen infann sig detta år... :)
Något annat planerat har vi inte men jag tror det blir att ägna en stor del av dagen utomhus, det är ju så underbart väder idag!!


Ha en trevlig morsdag och söndag allesammans! =)




Postat av: ~*Malin*~

Åååh Piisa ja bäre bidar åp na bebismys ja nu:D

2012-05-13 @ 19:23:54
http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Piisa

Ja, itt väjt ja kvafö itt hon lyder å kommer ut tå ja säjr e ska buri hiend na nu :)

2012-05-15 @ 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...