Publicerat: / Allmänt

BABYSHOWER!



Har de bästaste av vänner!! =) Smiilar fortfarande stort efter gårdagens chockartade överaskning! =D Blev igår lurad till att hamna mitt i min egen babyshower på Casa Pizza. Tyckte mamma var lite konstig när hon ringde igår tidigt på dagen redan och bestämde middag på Casa halv 6, "och det måste vara halv 6..." :p

Jag vet inte vem som var mer i chock, Juan eller jag :) Även om jag inte hade den minsta aning om att en shower väntade har jag ju ändå varit med och överaskat andra, Juan var nog ännu mindre beredd än mig :) Men han åt pizza med oss och avlägsnade sig diskret efteråt med ursäkten att hunden väntade i bilen :) Skulle jag också ha gjort! =)

Det blev iaf pizza, glass, lekar och en massa gravid, bebis och barnsnack :)
En jättekul kväll med fina tjejer!



Den fantastiska blöjtårtan hade Malin fixat till oss :)



Massa presenter!



Och före presenterna öppnades så skulle det spelas Baby Bingo, gissa vilka presenter som gömmer sig i paketen! =)



Tuuuusen tack!!! Babyshower gänget och även de som hade förhinder och inte kunde närvara :)



Hemma och gått igenom alla gåvor tillsammans med hjärtat :)

Nappar, nappflaska, bodysar, snuttefiltar, underläggsblöjor, filt, bebisbok, bok till mig, minneslåda, zinksalva, nalle och den rosa blöjtårtan i mitten! =)

Detta kommer jag att minnas läänge, läänge....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...