Publicerat: / Allmänt

Söndag

Tack för kommentarerna! :) Söndagen har varit en psykiskt tung dag, fysiskt sett är alla dagar tunga nu. Min vänstra "slarvsida" gör sig påmind varje sekund av dygnet nu. Smärtan kommer ursprungligen ur höften men går upp i ryggen och ner i hela mitt vänstra ben. Foglossning, utvidgning blandat med reuma... Ingen skön känsla. Och konstigt nog bara den sida som också annars håller mig vaken på nätterna. Nu är det såklart extra jobbigt. Men det beror lite på från en dag till en annan. Den konstanta värken förstör iaf även den mest tålmodiges humör.. den psykiska sidan gäller mer vad göra med hästarna?! Mycket att fundera över... Denna söndag har vi iaf varit en tur till Vasa, tittat runt i några möbelaffärer och konstaterade att KK- möbler, möbelmikael och Ikea är bra :) jag linkade såklart och allt går ju lite långsammare än vanligt, pingvintanten :) Hälsade också på i Sundom hos Stefán och mina två isisar där. Imorgon är det Rådgivningen som gäller och vila inför två kommande dagar i jobbets tecken. Så med andra ord många greys anatomy avsnitt på agendan imorgon ;) Tjingeling


Postat av: Anonym

Att ha foglossning är inte kul. Har haft det med alla tre barnen. Med Th, som kom sist var de tvungen att sjukskriva mig redan i typ v. 18-19! Inte klokt... jag hade ju då också sånt arbete som krävde lyft osv.

Det är väl dom här överrörliga lederna som har bråkat ; )

Sköt om dig så gott det går och hoppas det ordnar sig med hästarna... kram Greta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...