Publicerat: / Allmänt

Idag

Gillar inte måndagar i sig, än mindre om det är regnigt och allmänt tråkigt väder. Vet egentligen inte varför just måndagar är så jobbiga men verkar vara många som har måndagsproblemet :) Har ändå varit en rätt bra dag, beställt tapeter till nya lägenheten, som rättare sagt är fd. bostaden som min farmor o farfar hade när jag växte upp. Var riktigt bra att få växa upp dörr i dörr med någon som alltid var hemma, vilket min farmor var. Huset är alltså delad i två, en större och en mindre del. Juan, jag å den lilla ska alltså bo i den mindre delen tills vidare, tills vi bestämt vad vi vill göra mera permanent, vilket passar oss perfekt! :) Nåja, tapet beställd till fondväggen i vardagsrummet, även haft muffins date hos L. med lilla Minea och H. Kul med andra lediga som man dessutom kan prata och umgås med utan att det blir stelt och konstigt :) Sen har Juan och jag fixat middag, nu ett avsnitt av Lost innan det är dags att hämta in några blöta hästar ur hagen. De behöver få komma in och torka upp både hovar och päls ikväll :) Imorrn en ny dag med nya möjligheter, Tjingeling! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...