Publicerat: / Allmänt

Sola hela sommaren lång, eller kort.

Dagen som gått har bjudit på en lugn morgon, lilla damen har skapat en rutin som består av vakenhet 3ggr varje natt, mat, somna om. Sen vaken hela förmiddagen, sova hela eftermiddagen med matpauser där emellan och sen vaken hela kvällen och läggdags kring 23 :) Får se om det ska hålla i sig! Men passar mig rätt bra ändå. Som sagt, lugn morgon, en långpromenad med vagnen och hunden. En granne kallade barnvagnen för kärlekskärran, det var nåt nytt!! :) Efter det blev det solbad ett par timmar och det resulterade i att jag är en lindrig kopia av en kräfta nu. Juan kom hem ovanligt tidigt, han klippte gräset och sen bar det av till Halpa Halli för att jag måste ha en solstol... :) Det blev istället denna underbara grej, solsäng eller vad det nu kallas, ryms iaf två stycken av mig i den, hur skön som helst! Hoppas den kan prövas imorgon, även om jag borde ta en par dagars paus från solen. Konstigt, jag som alltid brukar hoppa över kräftstadiet och direkt bli "snyggt" brun. Inte i år :) nåja, har iaf min sommar räddad med hjälp av den här!


Postat av: Anki

Oj vad den där såg mysig ut. Var har du köpt den?

2012-06-14 @ 12:13:00
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...