Publicerat: / Allmänt

*****


Det gnyr lite från Milaya där hon ligger och sover. Kanske hon drömmer nåt intressant. :)

Vi fick redan tidigt idag en rapport från byggaren att han kommer hem runt 8-tiden ikväll, då har han jobbat 14 timmar...
Eftersom det betyder att jag lagar middag så blir det något så simpelt som makaroner och maletköttsås. Mest faktist för att jag tycker det är så gott :)

Idag har vi inte gjort mycket alls, Milaya var vaken hela förmiddagen vilket betydde att hon 95% av den tiden ville ha uppmärksamhet. Se mig, hör mig, håll mig, krama mig =D
Sen hade vi besök av J. och Gabriel ett par timmar, alltid kul att prata av sig! Ja, och sen dess har Milaya sovit och jag pysslat med diverse... Jag har bland annat invigt min nya solgrej :) SUPER!

Tjingeling!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...