Publicerat: / Allmänt

Lång ramsa om ingenting

Det har varit några dagar som alla andra. Jobbade på söndagskvällen. Också måndag till kl 3 och var efter det så sjuk i mitt "slarv"ben att jag inte hade tänkt göra mer den dagen. Men J var redan hemma och ville till halpa halli och lite andra ställen så då blev det så :) Sen var det bara pizzaätande, hästmatande och lite sådant kvar och sen slocknade jag kl 21. Vi hade båda sovit dåligt natten innan... Kan bli så ibland. Idag har jag också varit i jobb men hade turen att ha skiftet som slutar kl 13. Och jag hann bara hem så kom även J hem och började baka en chokladkaka med hasselnötter i... :) Ibland har man bara så tur! ;) Var på gravidgymnastik infotillfälle och fick träffa några andra mammor idag också, rätt så intressant även om jag inte trodde att det skulle vara det. Sen åkte vi till pjelax djuraffären och köpte en ny bädd åt milou, min schnauzer. Den andra prasslar så mycket när han rör på sig så vi bestämde att det blir en ny. En mjuk stor boll blev det också :-) Sen beställde jag påstå med gräddig kycklingsås till middag så via affären och sen fixades det middag med mig sittandes med bara munnen som var aktiv. Lyx! :) Alldeles nyss var det nattbesök hos hästarna och nu film. Vardagslycka med lite krämpor som krydda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...