Publicerat: / Allmänt

Helgen

Nu har vi avverkat den tredje föreställningen av buf/nuf:s revy Gar vidare - me risk fö uvitramp... Premiären förra lördagen var näst intill fulländad och är svår att slå. Känns inte riktigt som att vi nått samma nivå nu fredag och lördag... Dessutom har publiken antagligen skyhöga förväntningar efter de utmärkta recensionerna vi fick! Men publiken skrattade och verkade ändå nöjd med kvällen, vilket ändå är syftet, att roa publiken så att de går nöjda hem med ett leende och kanske med något roligt minne i bagaget också. Annat då, roligt att komma hem och jag steg såklart ur bilen redan i stallsgrinden och gick och besökte hästarna, grisen och lilla kaninen. Alla mådde bra, tack vare min far och stallstjejerna som tagit så väl hand om allting :) Tenór, min vackre förste islandshäst har nu flyttat till Kangasala och ska förhoppningsvis bli tävlingshäst för en 13-årig tjej. Men de har en månads tryout time först, så får se hur det går! Men jag tror verkligen att han kommer att passa bra för denna familj som är vana vid isisar och är beredda att satsa på träning. Annars har jag fixat lite här hemma idag, tagit ner julgardiner och sådant smått och gått. Så efter en heldag och helkväll med revygänget så säger nu min rygg att det är sängen och vila som gäller. Bara att lyda order ;)


Postat av: Sissi

har itt du två grisar namäijr? :O :)

2012-01-25 @ 15:42:55
http://sissis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...