Publicerat: / Allmänt

Wednesday

Min byggare är också min kock och bagare. Igår bakade han jättegoda mumsiga rutor med havreflansbotten och nougat/choklad ovanpå. :P Idag var det såklart det första jag tänkte på när jag vaknade... Mmm :) Idag är jag ledig, och tänker inte anstränga mig så mycket. Mocka stallet, besöka en vän, hjälpa Juan med att renskriva några broschyrer till företaget och sen göra tortillas. Det räcker gott och väl. :) Besöket på rådg. gick bra, bebis hade fina starka hjärtslag och jag växer som jag ska. Lite lågt hb börjar jag få men inget jag tänker proppa i mig järn för än iaf. Vasarundan gick också förvånansvärt bra, det fanns tydligen lite vettiga kläder i mammahyllorna bara man började gräva runt i oredan. :D Nej... Nu ut i stallet, ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...