Publicerat: / Allmänt

Update

Revyavslutning - sista föreställningen var fantastiskt rolig, lite vemodig och minnesvärd. Efteråt fick vi tacopaj och sallad och Pippis traditionella diplom delades ut. Kul kväll där! Tänk att det kommer att ta ett tag innan jag spexar med dem igen... :/ Men var sak har sin tid, revyn fick 9 år av mig. Nu blir det paus. Café j&p - Med Malin, riktigt okej faktist, mycket folk man kände för en gångs skull. Var där i nästan två timmar, nytt rekord för det senaste halvåret :) Söndag - Morgon med den bäste, alltid skönt att få börja dagen i lugn o ro. Nu blir det kontoret och pappersjobb, vilket betyder att jag ligger där på soffan och läser en bok för att jag någorlunda ska vara tyst och låta en annan få arbetsro. :) Sen romantik i Vasa med middag och film, bara måste älska sådana dagar! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...