Publicerat: / Allmänt

Just nu...

... Ligger jag i soffan på JD Construction Ab's lager i kontoret och gör absolut ingenting. Tittar på fiskarna i akvariet, lyssnar på radio, funderar över allt och inget. Milou ligger i sin bädd vid batteriet och Juan översätter en broschyr till engelska. Igår fixade jag en på svenska som de sen ska skicka ut till alla växthusodlare. Kul att vara lite delaktig :) Är lite törstig, men spriteflaskan står på soffbordet här bredvid, lite väl långt bort.... ;) Har hunnit med mycket redan idag känns det som. Vi har redan fixat stallet, jag mockar och <3at kör den fulla skottskärran, snäll som han är. Vill bli sammandragningar om jag gör det så finns ngn i närheten som kan hjälpa så låter jag helst bli det. Tur man har flera goda män runt omkring sig. Samvetet säger dock att det borde vara mitt jobb.... Men men vad gör man! Förresten var hela min familj på revy igår, alla verkade nöjda, även 4åriga brorssonen :) Juan som kände sig tvingad att komma utan intresse för teater sa innan föreställningen igår att detta blir första och sista gången han kommer och tittar på ngt i den stilen, men efteråt var han av en annan åsikt. Det var visst ganska roande ändå :D Pratar om sketchernas innehåll ännu idag :) Annat då... Ledighetsstatus är att jag har ännu fyra lediga dagar efter idag, yes! Det firas med att fortsätta ligga på soffan........ Och en vinterbild med min Byr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...