Publicerat: / Allmänt

Dagen idag

Hunnit med massor denna måndag!
Först shopping i Vasa med Milaya och hennes mormor. Lite kläder i stl 74 o. 80! till Milaya och en hel hög med blusar till mig och en svart blazer. Kvinnor säger väl nästan alltid att dom inte har några kläder... Men jag har inga kläder, att ta på mig, allt jag har börjar bli väl använt, formlöst och inte enligt modet som nu gäller. Dessutom är man ju inte lika slimmad som förr ;) Så nya överdelar var ett måste, speciellt inför resan. 
Sen blev det 1års kalas hos Minea. Kul och kaotiskt, precis som det ska vara med massa småbarn, pratglada mammor och mumsiga godsaker.
Väl hemma vanliga sysslor som jag inte behöver räkna upp, tror ni alla har en aning om vad det betyder :)
 
Nu soffan och på tv är det Pengarna på bordet. Önskar bara atta jag fick 2 miljoner, euro, inte kronor. Men om det är mera möjligt att få pengarna i den svenska valutan så visst, det tas också gärna emot!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...